Beställ headers

Eftersom jag fått väldigt mycket inspiration till att fixa med små detaljer och sånt det senaste så ska jag börja ta emot beställningar på headers igen. Så om någon av er är sugna på en uppfräschning eller bara vill göra mig sysselsatt ( vilket jag kan behöva bli ) så är det bara att mejla: [email protected]. I Mejlet ska du ha med:
Bilder: Inga dåliga mobilbilder utan det ska vara bilder som har bra kavlité, då blir det oftast roligare att greja och det blir atomatiskt finare.
Storlek: Kan vara väldigt bra att veta vilket storlek ni vill ha på headern. Tex. 1000X500 eller 1150X550.
Färgtema: På denna punkten får ni gärna skriva med något men inget måste. Ni får ge mig fria händer eller skriva Tex. Grön.
Övrigt: Om ni har några ideér eller så så får ni gärna skriva med det. Om ni vill att det ska stå någonting speciellt eller så.
Här nedan ser ni 2 exmepel på headers jag gjort.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi åh måste testa sätta in min ^^

2014-07-30 @ 06:24:31
Postat av: Maja

Kostar det något? Annars är jag väldigt intresserad :)

2014-07-30 @ 19:31:50
URL: http://www.majaelg.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0