Hemstudiedag

Hej bloggen! Nu var det någon dag sen jag var inne och skrev ett inlägg. Kände att det kliande lite i fingrarna så tänkte skriva ett litet inlägg till er. Även fast uppdateringen inte alls är som jag och Lisa vill att den ska vara så kollar ett gäng in varje dag och lämnar kommentarer. Jätte roligt! Idag har jag haft hemstudiedag. 09:00 åkte jag på utvecklingssamtal och jag var både nöjd och inte nöjd med min powerpoint. I efterhand såg jag att jag missade en del punkter som jag gärna skulle tagit med, menmen. Det sparar jag bara till nästa gång! Resten av dagen har jag gjort hemstudierna och sedan åkte jag ner till Emilia och kollat på hennes match. Åh vad jag saknar tiden då jag också spelade fotboll. Är faktiskt sugen på att pröva igen, nu har jag ju ingen häst jag kan rida regelbundet och träna och det kommer jag inte ha på ett tag fram över. Får se lite hur det blir i slutändan. Nu sitter jag hemma hos Emilia och lyssnar på musik och snackar. Ska sova över hos henne då det blev ganska sent för mig att cykla hem i mörkret. 
 
Morgon dagen då. Det ända jag planerat in är skolan. Om vi har läxor så ska jag göra dom och sedan går jag väl ut och pillar lite i stallet. Kanske ska ta och putsa iordning all utrustning även fast den inte kommer användas på ett tag? Ska i alla fall gå bort till betet med några äpplen och morötter och gosa med Calle. Haha, hans mage nu alltså. Ser ut som ett vandrande bowlingklot eller någonting. Sööööt poowwniee! <3 
Nä, nu ska jag pilla lite med de sista hemstudierna och sedan sova tror jag. Får se hur mycket energi Emilia har kvar haha. Godnatt underbara läsare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0