Godkväll, eller varför inte godmorgon?

Godkväll på er. Idag så har det varit ganska lugnt. Lovisa och jag har bloggat och fixat en hel del och bara haft det mysigt och pratat. Så härligt att få sånna kvällar med kompisar ibland, uppskattas mycket. När Lovisa åkte hem var klockan runt 16 och då var det bara att hoppa i ridkläderna och gå ut. Idag hade Calle rullat sig rejält så det fick bli mycket borstande på honom idag. Kände att jag inte ville stå och greja med sadelgjordar och sånt så jag tog ett litet barbacka pass. Han var väldigt fin och jag red faktiskt bara på ett vanligt 2 delat och han var väldigt fin på det. Lite stark + att jag inte hade några sporrar då Jessica lånat dom. Men han skötte sig fint och vi fick ett mycke bättre travsteg och takten satt som en smek. Det är så himla roligt att känna att "yes, nu stämmer det lagom inför SM! " 
Sen åkte jag och mamma och köpte lite tacos som satt fint i magen. Mums mums! Nä, nu får jag ta och släcka ner det är ju en dag imorgon också! 
Godnatt kära bloggläsare..
 
 

RSS 2.0