Sista timmarna av söndagen

Heeeej! ♥ Måste börja med att säga att uppdateringen idag har varit sämst men det ska bli ändringar på det. Dagen idag har varit himla rolig. Vart med Lovisa och agerat fotograf. Fick även knoppa både hennes ponnysar och det var första gången jag knoppa i så lång man haha, blev väldigt bra på Lilla gubben i alla fall. Vi har även följt VM hoppningen och måste bara säga att även fast det kanske inte var Roffes dag idag, är han ändå kung. 4:e bäst i hela världen! Super roligt.
 
I kväll har jag vart i kyrkan på konfirmation. Lite långtråkigt men det är bara att bita ihop. Har även kollat film och bara tagit det lugnt. Tyvärr så har jag lyckats få med mig Lovisas dator hem så just nu bloggar jag från stora datorn, är inte van vid att skriva på detta tangentbordet så jag ber om ursäkt om det är många stav fel. Resten av kvällen ska jag fixa lite inför imorgon. Tänkte även mejla runt lite och ladda upp inför en ny vecka. Har haft lite ont i huvudet idag så får hoppas att det går över tills imorgon. 
 
Nä nu får jag allt sätta igång. Ha en fortsatt bra söndagskväll! ♥
 Haha, en lagom lurvig Calle för två år sedan.. Bebiii ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0