Plugg, serier och te

Heeej underbara ni! Tänkte skriva ett litet snabbis inlägg innan jag ska sätta mig och plugga spanska samtidigt som jag kollar på serier. Skolan gick oerhört fort idag. Efter skolan hängde Ellie med mig hem och vi gosade med valparna och hade ett väldigt roligt vattenkrig. Sådana här dagar behöver man verkligen för att bryta av dom sega skoldagarna. Var sedan ute i stallet och fixade. Nu har vi även fått ny belysning i hela stallet vilket är kanon bra! Jätte bra blev det i alla fall och elektrikern satte även in uttag så man kan raka hästarna i stallgångarna. 
 
Resten av kvällen då? Jag har faktiskt inte gjort så mycket mer än att jag haft beslutsångest. Har nämligent beställt ett par ridskor men visste inte vilken storlek jag ville ha ifall dom skulle bli förstora eller försmå. Tillslut bestämde jag mig för en 37 då läder töjer sig efter ett tag. Längtar tills dom kommer hem till mig! Nä, nu ska jag fixa en kopp te och plugga samt kolla serier. Imorgon är det fredag, sedan blir det en underbar helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Fin blogg ni har :D

2014-09-16 @ 17:24:58
URL: http://Isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0