Jag lever!

Hej på er! Tyvärr så har jag inte haft lust eller tid till att logga in på bloggen. Skolan, stallet och vännerna tar mycket mer tid än vad jag trodde. Sen har jag slarvat lite med mina planeringar och så, men snart så ska jag komma till rätta igen. Igår var jag ju och tävla och kan väl säga att det inte direkt gick så bra. Tyvärr så har jag för höga % för att rida lb:1 samtidigt när det är div 3 så fick rida den utom tävlan. Sommaren var väldigt sträng och % hade räckt till en tredjeplats. Sen var det en del missar. Han tog inte ena galoppen så blev en hel volt utan galopp, men så är det. I la:1 så lyssnade han inte alls på mig och har inget mer och säga om den klassen. 56% och sträng dommare. Jag kan ju iallafall säga at jag ska fortsätta rida fram i vita benlindor. Shit vad snygg han va i det! 
Sen sov jag över med Ida och vi hade så himla kul. Idag var jag, Ida och Jessica och kan inte tacka er nog för denna härliga dag! 
Nu ska jag snart släcka lampan innan mina ögon går i kors. Skola imorgon! 
/ Thea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0