Snabb hälsning

Hej! Det är riktigt tomt här, men det kommer ske en förrändring snart, till det bättre. Vi jobbar en del med det just nu så det går inte att få ihop så mycket tid hit. Men i alla fall! Igår red jag lektion på Maestro som vanligt på tisdagarna. Skänkelvikningar låg på schemat för tredje veckan i rad, väldigt bra eftersom det är det jag har lite problem med. Maestro är allt för bra på att försöka slippa undan, men det har faktist blivit bättre. Igår tyckte jag det gick riktigt bra faktist. I slutet jobbade vi lite med enkla byten på en serpentin också, det är inte vår starkaste sida, ÄN ;) Så det ska vi jobba på hemma nu, med start idag. Det handlar ju om lydnad i stor del, så det koncentrerar vi oss på nu ett tag framöver! Vi kommer nog bli riktigt vassa på det snart. Träna, träna, träna, så går det! 
 
Nu ska jag snart ta mig till stallet, vi hörs senare!
 
På tal om ingenting så skulle jag vilja byta mitt micklemträns mot ett svart likadant, någon som känner sig manad? Ville ha mitt direkt och eftersom det bara fanns brun när jag köpte det fick det bli brunt. Fast det är ju ändå mörkbrunt så det är inte helt fel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0